Bijuterii contemporane cu design geometric marca Andreea Bololoi

Buna! Ma numesc Andreea Bololoi, sunt din Timisoara, Romania, si am absolvit Facultatea de Arte Plastice si Design Timisoara, sectia Grafica. In anul 2 am descoperit bijuteria, si mi-a placut atat de mult, incat am urmarit sa caut mereu tehnici noi, si sa-mi dezvolt abilitatile pe cont propriu. Atentia pentru detalii am cultivat-o in facultate, cand ma simteam mai confortabil sa lucrez pe hartie de dimensiuni mici. Mi-au fost de folos cunostiintele acumulate si astfel am putut sa le aplic si in domeniul bijuteriei. Ulterior, am urmat cursurile Scolii de Bijuterie Contemporana Assamblage, de la Bucuresti, pentru a descoperi metode noi de prelucare a metalului si a mai face un pas in evolutia mea artistica.

Imi place sa realizez coliere, majoritatea fiind coliere statement, acordand o atentie deosebita pentru detalii si finisaj. E o provocare ca dintr-o linie (sarma), mai groasa sau mai subtire, sa creezi volum, suprafete, sau texturi si pana la urma, linia iti impune anumite limite. De aceea abordez stiluri diferite pentru ca, cateodata ma las constransa de limite si alteori, incerc sa le depasesc. Obisnuiesc sa combin stralucirea sarmei placata cu argint, sau a argintului, care impune eleganta si pretiozitate, cu alte materiale mai putin pretentioase pentru a le mai diminua din somptuozitate si a le face mai usor de purtat.

Lasă un răspuns

