Portrete realiste uimitoare realizate de Andrei Balea

Ma numesc Andrei, si as putea spune ca pasiunea de a desena am descoperit-o la o varsta frageda, pe cand aveam trei ani. Pe atunci am descoperit un caietel de-al tatalui meu cu desene si am inceput sa reproduc ceea ce el desenase, dar varsta ma impiedica sa realizez opere de arta. Multi ani am tratat desenul intr-un mod mai superficial, dar in timpul liceului am redescoperit acea cale de a te murdari pe maini simtindu-te ca un copil, a carui imaginatie nu avea limite. A fost o lupta grea cu timpul, dar se pare ca timpul si-a pus o bine meritata amprenta asupra ablitatii mele, urmand alti artisti si urmarind tutoriale si citind multe carti, am reusit sa imi dezvolt tehnica mea realista si in acelasi timp rapida. Pentru mine desenul se rezuma la ceva sublim, o cale care te poate ajuta sa creezi arta propriu zisa, de la o schita palida pana la o opera de arta – Andrei Balea

 

Lasă un răspuns

