Smoke Art, un nou trend inspirational in fotografie, realizat de Mehmet Ozgur

De meserie inginer, fotograful Mehmet Ozgur este fascinat de natura, atat din punct de vedere tehnic, cat si estetic. Pasiunea sa este observarea elementelor si a fortelor naturii, fiind un fotograf de peisaje recunoscut in SUA.

O fotografie nu este o opera de arta, daca nu are un punct de vedere artistic ! spune artistul.

“SmokeWorks” este o colectie la care lucreaza de cativa ani si preconizeaza ca o va putea finaliza in 5 ani. Cu toate ca proiectul este in plina derulare, a prins foarte bine pe segmentul de arta abstracta.

Cea mai mare teama pe care o am este interpretarea gresita a viziunilor mele artistice. De aceea, trebuie sa declar ca acestea sunt umilele mele viziuni. A fi sau nu de accord cu mine, probabil ca nu imi schimba viziunea asupra ceea ce fac, de aceea nici nu ma astept ca viziunea voastra in cee ace priveste activitatea mea sa se schimbe – Mehmet Ozgur

Un comentariu

Lasă un răspuns

