Simon O`Rourke crează artă vizuală cu ajutorul drujbei

Simon O`Rourke este un artist din noua generație. Pasionat de sculptură, a ales o cale neconvențională pentru a-și pune ideile în pactică. Cine ar fi știut că poți dobândi asemenea rezultate spectaculoase în domeniul artelor vizuale cu o….drujbă?

 Simon O`Rourke

 

Trebuie neapărat să îl cunoaștem 🙂

Te rog să ne spui puțin despre tine

Am 36 de ani și îmi câștig existența din sculptură de 10 ani. M-am născut în Liverpool, am plecat în Wrexham să studiez desenul, și de atunci locuiesc aici.

Cum ai descoperit pasiunea pentru sculptură?

Nu mi-am găsit de lucru ca desenator după finalizarea studiilor, așa că am lucrat pentru un chirurg forestier, și astfel am descoperit drujba. Apoi am văzut pe cineva care sculpta cu drujba și m-am decis să încerc și eu!

 De ce drujba?

Principalul motiv pentru care o prefer este datorat vitezei de lucru. Dar sunt fascinat cum un obiect distructiv, poate fi folosit pentru a crea frumusețe și expresie.

Spune-ne în câteva cuvinte procesul de creație

Când am ideea și am ales și bucata potrivită de lemn, este foarte simplu,  elimin surplusul de lemn până găsesc forma din interior !

Ce este mai provocator: să realizezi ideile clienților sau să le testezi  pe ale tale?Îți place să sculptezi ceva anume?

Îmi place să sculptez trupuri și figuri omenești, și sunt foarte entuziasmat când am o comandă pe tema asta. Este foarte provocator să sculptez ceva cu care nu sunt familiarizat, dar îmi place provocarea! rareori am ocazia să îmi testez propriile mele idei, dar când se întâmplă, sunt foarte fericit 🙂

Ai vreo piesă preferată în colecția ta? 

Mi-a plăcut să sculptez mâna uriașă, și de asemenea cea mai recentă și complexă lucrare, cavalerul călare pe cal.

Simon O`Rourke Simon O`Rourke

Chiar dacă toate lucrările tale sunt super, majoritatea admiratorilor tăi laudă sculptura The Dark Knight. Crezi că videoclipul prezentat pe situl tău are ceva de-a face cu preferința lor? 

Consider că videoclipul timelapse face parte din sculptură. Și cred că strânsa legătură dintre locația finală a sculpturii, campania de promovare și modul în care am prezentat creația sa evocă artă vizuală, ca și sculptura în sine, bineînțeles.

Simon O`Rourke

Vezi mai jos clipul Dark Knight !

Ai un artist preferat?

Rodin. Aspir la expresia formelor și a texturilor lucrărilor sale.

Unde îți putem vedea lucrările?

În principiu în multe locații din Marea Britanie, cum ar fi muzeul din Somerset, lacul Vyrnwy,  Arbroath, Scotland etc.

Mulțumesc pentru interviu, Simon!

 

 

Lasă un răspuns

