Mozaicuri complicate realizate prin tehnica origami

Kota Hiratsuka este numele artistului autodidact de doar 26 de ani care prin studierea tehnicii originale japoneze origami reușește să creeze adevărate capodopere din hârtie.

După nenumăratele încercări, a sosit și momentul când obosit din cauza eșecului, a vrut să renunțe, însă tocmai acesta a fost de-clicul care i-a schimbat viziunea asupra lucrărilor sale, determinându-l să conceapă modele mozaicale cu efect tridimensional.

M-am uitat la hâtiile impăturite aruncate pe jos în timp ce îmi beam cafeaua. Acesta a fost momentul „Evrika”, în care am încadrat vizual totul într-un tipar 3D. Am luat o riglă și un cutter de hârtie și am început din nou să lucrez. Până a doua zi de dimineață am reușit să termin primul meu design 3D complex din origami. Tot atunci am denumit și brandul meu Origami Mosaics.

Lasă un răspuns

