ArtizAna dezlănțuie universul beading

Avidă de informație în domeniul designului de bijuterie, am găsit diverși artiști cu mai multă sau mai puțină experiență în acest domeniu.

În Romania, există mai mulți bijutieri de excepție de cum am crezut la începutul dezvoltării proiectelor mele ce implică arta și designul. Fiecare artist are o creație anume care îl consacrează atât ca brand, cât și prin designul creat, printre ceilalți artiști din domeniu.

De aceea, astăzi vreau să v-o prezint pe ArtizAna.

ArtizAna`s unleashed beading beauty

Îi cunosc lucrările de ceva vreme și ca să spun adevărul, i-am remarcat accesoriile prima dată pe Pinterest, fără să am habar că este româncă de-a noastră, până într-o zi, când în timpul unei scurte pauze de ceai, am văzut la TV ultimul clip al Innei. Cântăreața purta unul dintre accesoriile beading create de ArtizAna, Anatomic Beauty, cel e care îl văzuse pe net cu ceva timp în urmă. Ok, am căutat-o imediat pe Facebook și i-am lăsat un mesaj prin care am felicitat-o pentru reușita sa. Apropo, este o tipă super de treabă și comunicativă !

ArtizAna spune-ne puțin despre tine

Am fost dintotdeauna o persoană creativă, îndrăgostită de frumos, dar nu suficient de îndrăzneață ca să mă pot exprima într-un mod artistic, rezervată și perfecționistă în același timp, propriul meu critic sever, până într-o zi când am îndrăznit….

Cum ai început să lucrezi în tehnica beading?

Am făcut un colier din trandafiri mici din lut polimeric negru, cu accesorii din mărgele cusute pe piele neagră. Am fost mulțumită de rezultat și am continuat. Curând, am descoperit complexitatea beadingului, noi tehnici de lucru, noi materiale, am fost fascinată și nu m-am mai putut opri. Atunci am realizat că mărgelele sunt folosite în designul clasic, iar eu am decis să le întrebuințez într-un design contemporan, așa că m-am concentrat pe construcția cu mărgele, așadar sunt o artistă autodidactă, experimentez constant cu tehnici și materiale diferite.

Cum ai reușit să colaborezi cu Inna?

Anul trecut am participat la concursul internațional BOTB (Battle of the bead smith) cu lucrarea Anatomic Beauty,  care reprezintă cutia toracică și coloana vertebrală în propria mea reprezentare. Este un accesoriu corporal realizat din mărgele Miyuki Toho  și elemente Swarovski. Mi-a luat o lună să îl finalizez, dar a meritat din plin.

Anatomic Beauty by ArtizAna

Cu această lucrare, dar și cu colecția Unleashed am participat pentru prima dată la Târgul de bijuterie contemporană Autor. Cel mai bun târg de bijuterie din România, cei mai buni artiști autohtoni își expun lucrările la Autor. Acolo, colecția mea a fost remarcată de și apreciată de Domica Mărgescu, Fashion director la Revista Elle Romania, căreia îi sunt recunoscătoare. Dânsa a prezentat lucrarea mea Anatomic Beauty Innei pentru Diggy Down, ultimul său videoclip. Cântăreței i-a plăcut accesoriul și l-a purtat la turnarea clipului său, așadar, mulțumesc Inna !

Unde găsești inspirație pentru creațiile tale?

Inspirația vine de pretutindeni, din orice, culoare poză, arhitectură, bijuteriile vintage, natură, câteodată chiar dintr-o altă lucrare mai veche de-a mea.

Care este lucrarea ta preferată?

Anatomic Beauty, dar chiar dacă este de departe cea mai bună piesă a mea de până acum, iubesc și celelalte bijuterii și accesorii pe care le-am creat, iar eu continui să lucrez zi de zi 🙂

Ai vreun artist preferat?

Îmi place foarte mult designerul de haute couture serkan Cura, de asemenea apreciez foarte mult sculpturile sentimentale purtabile ale lui Doru Dumitrescu și bijuteriile utopice ale Monei Vulpoiu.

Unde îți putem vedea lucrările?

Momentan aici: ArtizAna Beadwork

De asemenea mă puteți contacta la ghiatzaanamaria@gmail.com ca să vă creez o bijuterie specială  😉

ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty ArtizAna`s unleashed beading beauty

Photo credits: Diana Bilec

Lasă un răspuns

