Seminar de veselie și culoare cu DumavobleU

Dragă Cathy,

Pandantivele tale sunt absolut minunate! Îmi place designul abstract, prezentarea, îmi plac culorile, totul ! Reușești să induci o stare de bucurie cu bijuteriile tale.

Povestește-ne puțin despre tine.

Mă numesc Cathy Barbaray (fondatoarea Dumauvobleu) și sunt designer de bijuterii din 2009. Înainte m-am ocupat cu pictura.

Locuiesc într-o căsuță de poveste din Normandia, unde îmi găsesc inspirația. iubesc culorile, pisicile, plimbările pe malul mării, cerul înnorat și………multe multe lucruri 🙂

Mă consider foarte norocoasă că am descoperit modul în care vreau să îmi petrec restul vieții.

Când ai descoperit calitățile artistice?

Mi-a plăcut să fac lucru manual din totdeauna, de la o vârstă fragedă Oare chiar sunt Artistă? 😉

Creez constant, desenez, inventez….

Cum ai început să lucrezi cu lutul polimeric?

De când mă știu mi-am dorit să lucrez cu sticla, dar la momentul respectiv acest lucru nu era posibil. Din cauză că nu m-am putut juca cu sticla, am descoperit și m-am indrăgostit de lutul polimeric. Abia de 2 ani am început să prelucrez sticla în atelierul meu.

Bijuteriile tale sunt pline de culoare, sunt foarte frumoase 🙂 De unde te inspiri?

Orice văd, răsăritul, furtuna, ultimul vis. inspirația este peste tot.

Descrie-ne ce tehnica ta în câteva cuvinte

Lucrez adesea ca un artizan de quilting textil. Textura și colajul sunt modalitățile prin care îmi place să lucrez într-un proces lent.

Unde îți putem vedea lucrările??

Aici :DumauvobleU

Mulțumesc, Cathy!

DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU DumavobleU

 

 

 

Lasă un răspuns

