Jeremy May confecționează bijuterii literare

Dragă Jeremy,

Trebuie să spun că sunt fascinată de bijuteriile din hârtie. Această poveste de dragoste provine într-o oarecare măsură din quilling. Dar adevăratul motiv pentru care am început această serie de articole despre hârtie este faptul că majoritatea femeilor se tem să le poarte. de aceea am nevoie de părerea unor artiști consacrați, pentru a le transmite tuturor că pot purta fără griji aceste accesorii.

În căutările mele pentru designeri de bijuterii, am găsit lucrările tale și m-am îndrăgostit încă de la început. modul de prezentare este extrem de ingenios și vreau ca toți cititorii mei să te cunoască.

Pic 7a_Jeremy May Portrait_credit to Stacey Wei

photo credit: Stacey Wei

Te rog să ne povestești puțin despre tine. Cine este Jeremy May? 🙂

Este o întrebare foarte ”mare” să zis așa; încă mă mai descopăr, dar ca să îți răspund în linii mari la întrebare: sunt arhitect peisagist, născut în Suffolk, Marea Britanie. După ce am lucrat în acest domeniu timp de 10 ani, am creat primul meu inel în septembrie 2007. Creațiile mele literare au fost introduse publicului larg în 2009 în Londra, Paris, Atena, Hamburg și Sankt Petersburg. În momentul de față preiau comenzi, dar lucrez și la o colecție nouă ce urmează să fie expusă în diverse galerii internaționale. Locuiesc și lucrez în Londra.

Când (sau cum) ai descoperit că ești artist?

Nu sunt sigur că merit acestă caracterizare. Cred că îmi văd lucrările ca un mod unic de a transpune o poveste scrisă într-o nouă formă. Am avut un impuls spre creație de când mă știu.

De ce ai ales hârtia?

Primul inel creat, l-am făcut pentru Eva, soția mea, cu ocazia aniversării primului an de căsătorie, aniversare denumită generic, Nunta de Hârtie. Acesta a fost începutul.

EVA

Cum ai avut ideea bijuteriilor literare? -este originală ideea!

Ideea a evoluat gradat. La început am folosit ziare și hârtie reciclată. Nu sunt foarte sigur de cum s-a produs tranziția. Probabil a fost un moment de inspirație într-o librărie din apropierea atelierului meu. Mereu vizitam acel loc, dar într-o zi, o carte mi-a captat atenția.

Ce te inspiră în colecțiile tale? Cartea pe care o alegi este importantă?

Da, cartea este foarte importantă. Tot ce ține de acea carte formează un cumul din care rezultă designul final.

Ne poți spune în câteva cuvinte procedeul tău de creație?

Cred că fi următorul: drumul către librărie, alegerea cărții, citirea cărții și schițarea designului după alegerea unui citat care îmi transmite inspirația. restul procesului ar fi tăierea paginilor după schiță, una câte una. Alegerea culorilor și laminarea finală urmată de șlefuire. Fotografierea produsului înainte de expedierea acestuia.

Ești un artist autodidact?

Sunt un designer, dar ca și bijutier, da, sunt autodidact.

Ce îți place să creezi cel mai mult?

Nu am un obiect preferat, fiecare este unic.

Și întrebarea finală: cum putem convinge audiența că bijuteriile din hârtie pot fi purtate fără teamă?

Nu pot să vorbesc în numele tuturor artiștilor, dar bijuteriile mele sunt purtabile fără teamă. Bineînțeles, trebuie să recunoaștem faptul că hârtia nu este precum metalul! Și nu se comportă la fel. Dar pentru ceea ce eu am creat până acum, le transmit purtătoarelor, că sunt ideale pentru a cânta în ploaie, dar nu și pentru scuba diving 🙂

Mulțumesc pentru timpul acordat Jeremy!

Cu plăcere, Rucsandra.

 

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

