Olga Shumilova creează accesorii uimitoare prin tehnica beading

Am gasit-o pe Olga online în timpul documentării pentru un articol despre hand made. Am reușit să iau legătura cu ea și astfel am descoperit o persoană încântătoare și un artist minunat.

rucsandra obretin

Spune-ne puțin despre tine pe plan profesional. Când ai descoperit că ești un artist hand made?

Mă numesc Olga Shumilova și locuiesc în Rusia, aproape de Moscova. Timp de aproape 8 ani am adoptat tehnica beading ca ocupație serioasă. Practicarea acesteia m-a acaparat definitiv.

Sunt un artist autodidact, tot ceea ce știu am învățat din cărți sau de pe internet. Pe măsură ce am descoperit această tehnică, am simțit nevoia să cresc și gradul de complexitate al lucrărilor mele, pentru o amprentă proprie și definitivarea unui brand. Am decis să lucrez doar cu cele mai bune și scumpe materiale, aici incluzând și o gamă de pietre semiprețioase și prețioase pe care le includ în design-ul conceput de mine , și care dau o notă aparte colecțiilor mele.

De ce ai ales tehnica beading?

la început am lucrat în diferite secțini ale hand made-ului, pe care le-am studiat: tricotajele, broderia si macramé-ul. În Universitate am studiat și m-am perfecționat în aranjamentele florale, broderia indistrială și pielăria, dar mărgelele m-au atras constant. Se poate lucra absolut orice din aceste sfere minuscule.

În ceea ce privește tehnicile din beading, le prefer pe acelea care se potrivesc viziunii mele, și anume, cele care au ca efect linii curate și efectul de volum, preferatele mele fiind herringbone și peyote.

Ce te inspiră în lucrările tale?

Inspitația poate veni de oriunde și oricând. Inspirația mea de bază este natura. dar orice desen sau detaliu arhitectural poate ”șoca” procesul de creație. De exemplu în urmă cu câteva zile, în timpul unei călătorii cu trenul, am vazut ceva lipit pe fereastră și instant am avut o viziune. În acel moment am conceput pe hărtie designul viitorului pandantiv la care urmează să lucrez. 🙂

Din toate accesoriile și bijuteriile create de tine, ai un preferat?

Dintre toate piesele mele, favoritele sunt cele care mi-au stimulat sensibilitatea artistică. De exemplu, colierul ”Impression”. Am avut o provocare în timpul procesului de creație: cum să unesc un fluture de o floare, astfel ca acest lucru să pară natural și să fie estetic. Mi-a trebuit ceva vreme să găsesc soluția, care era surprinzător de simplă !

Pun suflet în toate lucrările mele și le văd ca pe niște copii, îndrăgindu-le în egală măsură.

Lasă un răspuns

