TERHI TOLVANEN CREAZĂ BIJUTERII UIMITOARE CU DESIGN CONTEMPORAN

De obicei, când cineva se gândește la lemn ca materie primă, vizualizează un material masiv și greu. Dar tu, Terhi, ai reușit să schimbi această percepție. Bijuteriile create de tine sunt foarte interesante și originale datorită îmbinării lemnului cu alte materiale semi prețioase. Vrem mai multe detalii despre munca ta.

Spune-ne, te rog, mai multe detalii despre tine, pe plan personal și profesional.

Sunt o artistă născută în Helsinki, Finlanda. Am studiat atât în Finlanda, cât și în Olanda. După 20 de ani de locuit în Amsterdam, m-am mutat în Franța datorită partenerului meu. Am doi căței și o pisică :). Este un mediu propice activității mele, noua noastră locație, spre deosebire de apartamentul înghesuit din Amsterdam. Călătoresc….

Citește interviul integral aici.

rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin terhi tolvanen rucsandra obretin

Lasă un răspuns

