Cea ma ingenioasă reclamă la o firmă de pompe funebre

Conceptul reclamei aparține agenției BBDO.

O firmă de pompe funebre din Japonia a cerut agenției să îi conceapă o reclamă. A fost o provocare întrucât este o problemă delicată, aproape inabordabilă.

În acest domeniu sumbru, culorile nu își au locul. ele reprezintă lipsă de respect față de familia defunctului și ambientul cultural al tării.

Și totuși, iată că s-a găsit soluția. Un schelet uman format din flori presate, care simbolizează circuitul în natură.

A2board_ol A2board_ol A2board_ol A2board_ol A2board_ol

sursă

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s