KATE CUSACK – BIJUTERII FABULOASE DIN FERMOARE

Astăzi vă voi arăta ceva deosebit, după cum probabil v-am obișnuit prin articolele mele. :)

Nu cred că există o femeie căreia să nu îi placă sau să nu poarte măcar o bijuterie. Cu toate le purtăm, pentru că ne dau acea notă de sclipire elegantă, de care avem nevoie pentru a ne simți și a arăta mai bine în fiecare zi. Și mie îmi plac la nebunie bijuteriile, tocmai de aceea am și început această căutare de designeri ingenioși, care crează accesorii deosebite spre încântarea noastră. Am văzut multe feluri de bijuterii în articolele mele, dar astăzi vom purta bijuterii din….fermoare!

Citește articolul integral aici.

necklaces_0015_vibrissa zippers_0000 necklaces_0009_eros necklaces_0005_kromozome necklaces_0002_tear-drops necklaces_0001_bubbles-ix

Lasă un răspuns

