2 motive esențiale pentru care NU trebuie să îmi citești blogul !

Dragii mei…

Considerați această postare, ca pe o scrisoare de recomandare deschisă, adresată fiecăruia dintre voi, în speță celor nemulțumiți (din motive pe care nu le pot înțelege), de activitatea blogului meu.

Dacă nu sunteți încă siguri de motivul care v-a determinat să faceți comentarii nepotrivite la adresa mea, vă dau eu 2 motive serioase de luat în seamă:

  1. informațiile nu sunt de duzină ca pe alte platforme, eu iau contact direct cu toți designerii și artiștii despre care scriu ! 
  2. este un blog informativ ale cărui efecte secundare severe sunt: CULTURA GENERALĂ ȘI MINTEA DESCHISĂ 

Punct.

sursă cover

 

 

Un comentariu

Lasă un răspuns

