Ileana Hunter realizează portrete minimaliste uimitoare

Am vazut prima data lucrarile Ilenei intr-un clasament al celor mai talentati desenatori pe plan mondial. Cand i-am vazut numele am stiut ca este de-a noastra si am cautat-o imediat pentru a sta de vorba cu ea. Lucrarile sale sunt aidoma fotografiilor alb negru, la prima vedere nu realizezi ca sunt desene, atat de bine sunt realizate.

Imi place arta extrem de mult, dar parca operele artistilor autohtoni sunt mai savuroase. Ma simt extrem de mandra sa ii cunosc pe toti, si sa impart acea senzatie cu voi toti, cititorii mei. 🙂

rucsandra obretin

Ileana Hunter, autoportret.

Spune-ne ceva despre tine, cine este Ileana? 🙂

Ileana este o fata din Bucuresti, cetatean al lumii, si vesela, si trista, bogata, dar saraca lipita, o colectie ambulanta de contradictii. Poate si din cauza asta lucrarile mele au luat un fagas minimal, din dorinta de a simplifica o existenta  care se complica galopant.

Pentru cine vrea date biografice exacte si mai putin batut campii, am 32 de ani, locuiesc in Norwich, Marea Britanie , sunt casatorita de 5 ani, am un baietel de 2 si inca un bebe pe drum.  Despre bebe abia am aflat, dar, nefiind atinsa de duhul superstitiei, imi place sa impartasesc cand e ‘de bine’.

Cand ai descoperit talentul tau la desen?

Talentul e o chestiune discutabila si nu-s convinsa oricum ca am mai mult de un dram, dar imi recunosc calitatea de a lupta pentru ceea ce imi aduce bucurie.

Pasiunea pentru desen mi-am descoperit-o tarziu de tot in schema construirii unei cariere, pe la 26 de ani. Tocmai terminasem Facultatea de Psihologie la Bucuresti si eram in toiul unui master, cand mi s-a nazarit sa incep un desen. Nu mai tin minte precis de ce, probabil ca sa ma destind. Si a fost ca atunci cand te indragostesti, am stiut exact  ce ma va face fericita.

Sigur, nu mi-as fi imaginat niciodata atunci faptul ca voi vinde fie si o singura lucrare, dar viata are surprize frumoase cateodata.

Ce iti place sa desenezi cel mai mult?

Portrete, ochi expresivi, maini care au o poveste de spus. Cate un viezure cu papion pe ici, pe colo, pentru camera baiatului meu.

Povesteste-ne in cateva cuvinte tehnica ta:  ce instrumente folosesti, ce fel de hartie folosesti la desen etc (acele amanunte despre care noi nu stim nimic 🙂 si care fac desenele tale sa fie absolut superbe)

Si aici lucrurile-s simplute de tot. Creioane si hartie (Staedtler Mars Lumograph si hartie Bristol extra fina, pentru initiati).  Ceva gume, pensule, servetele, betisoare de urechi (nefolosite!). Foarte low tech. Dar multe, multe ore de lucru pentru fiecare lucrare, chiar daca la suprafata stilul e minimalist.

Unde iti putem vedea lucrarile?

Daca nu sunteti prin preajma cand am cate o expozitie, ma gasiti oricand la tejgheaua magazinului meu virtual: https://www.etsy.com/uk/people/IleanaHunter

Sau pe Facebook:  https://www.facebook.com/IleanaHunterArt

rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin

Un comentariu

Lasă un răspuns

