SWEET ELA – UN INTERVIU DULCE

Bună, Rucsi sunt.

Am cunoscut-o pe Cristina anul trecut când eram în fibrilații maxime cu pregătirile pentru botezul Selenei, fetița mea. Tot ea m-a scos din încurcătură de fiecare dată. Ca orice mamă care vrea ceva special pentru copilul său, am căutat sa îi fac un tort deosebit, și iată am găsit Sweet Ela. Căutam un tort cu aspect UAU și gust super. Nu am dat greș !

Citește articolul scris în exclusivitate pentru Revista Atelierul aici.

ANIVERSARE-Dior-3 COPII-Caracatita-41 COPII-Casa-groazei-5 COPII-Printesa-22 COPII-Winnie-52 Halloween-1 NUNTI-Regal-7 torturi-copii-big COPII-Cutie-bijuteri-1

Lasă un răspuns

