Kathleen Dustin – poșete din lut polimeric

Bună Kathleen, lucrările tale sunt superbe.

Vreau să te întreb ceva încă de când am văzut pentru prima dată gențile tale: sunt funcționale? 😀

Da, bineînțeles că sunt! Ce rost ar fi avut niște sculpturi ineficiente?

Spune-ne câte ceva despre tine.

rucsandra obretin

Cum ai început să lucrezi cu lutul polimeric?

Creez de mică…în timp mi-am luat diploma universitară în matematică, dar mama mi-a spus că trebuie neapărat să urmez calea artelor. Când aveam 28 ani, am realizat că mama avea dreptate, așa că am m-am întors la școală și am terminat specializarea în arte, în sculptură ceramică și am început să lucrez ca artist în acest domeniu, între timp mi-am întemeiat și familia. Am mers în paralel o perioadă. 10 ani mai târziu, soțul meu a găsit un job în Turcia și eu l-am urmat. Nu am putut să iau tot atelierul cu mine, așa că am luat doar niște lut polimeric ca să experimentez. La întoarcerea în SUA nu am mai pus mâna pe ceramică 🙂

Ești inspirată doar de natură?

Da, din câte se vede de pe site-ul meu. Totuși, creez acum o nouă colecție de poșete inspirată din călătoriile mele. toate au motive etnice.

rucsandra obretin

Cum ai avut ideea de a face poșete?

Bijuteriile și sculpturile sunt ceva obișnuit, colecția de poșete este ceva inedit. Cred că trecutul meu în olărit și ceramică m-a adus pe calea asta, întotdeauna mi-a plăcut ideea de vas, ca și obiect. dar pentru că lutul polimeric este foarte ușor și flexibil, ideea de recipient purtabil mi-a venit într-o seară, acum 20 de ani.

Cum le faci? Povestește-ne puțin despre procedeul de producție.

Este destul de complicat. Fac o matriță în primul rând din folie de aluminiu pe care o acopăr cu o foaie de lut polimeric și o coc. Apoi înfășor matrița în altă foaie de lut colorat de data aceasta,o coc din nou și o tai în locul în care va fi deschiderea genții. A treia etapă este decorarea exteriorului poșetei cu tiparul prestabilit și o coc din nou. Repet procedeul până obțin forma dorită a poșetei, o finisez și îi montez dispozitivul cu mâner.

rucsandra obretin rucsandra obretin

rucsandra obretin

Este o muncă asiduă, multă răbdare și experiență.

Ce îți place să creezi cel mai mult?

Îmi place să fac accesorii care bucură purtătorul,  îi aduc un pic de încredere și o stare de bine purtându-le.

Faci lucrări la comandă?

Nu, dar dacă cineva are finanțe suficiente pentru a susține un astfel de proiect, pot să iau în considerare și posibilitatea asta, să fac doar o poșetă anume.

rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin

RosebudPurse500 rucsandra obretin rucsandra obretin

poșete din lut polimeric

rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin rucsandra obretin

bijuterii

Lasă un răspuns

