ATELIERUL ARTIZANULUI – ÎNTRE VIS ŞI REALITATE

Cum pot să am un atelier funcţional şi bine organizat?

Ideea acestui articol este de fapt o instigare la interacţionare a tuturor artizanilor, care vor să ne împartăşească ideile şi experienţele lor cu privire la construirea / încropirea atelierului ideal. Este un subiect motivaţional.

Sunt Rucsandra, şi o să divaghez puţin, cu voia voastră, mamele mă vor înţelege cu siguranţă. Este o întrebare care îmi aleargă în minte de când am devenit mamă. Chiar, aşa, cum pot să am un atelier funcţional şi bine organizat?

Citește continuarea articolului scris în exclusivitate pentru Revista Atelierul aici.

 

Lasă un răspuns

